Aankomst Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Marjon Pelt - WaarBenJij.nu Aankomst Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Marjon Pelt - WaarBenJij.nu

Aankomst Negombo

Door: MP

Blijf op de hoogte en volg Marjon

23 Juli 2017 | Sri Lanka, Negombo

Vanmiddag door Marjet naar Schiphol gebracht: dat was relaxed! We hebben ruim de tijd genomen, zodat er absoluut geen stress is. Het inchecken duurde deze keer lang, maar de douane ging lekker soepel. Nog tijd voor de hongerige pubers voor een broodje, voor mij een kopje thee. Het toestel baar Istanbul was helemaal vol, maar we zaten op rij 10 en er waren tv schermpjes, best een klus om een leuke film te vinden. Rond de verjaardag van Ol, tussen de tijdszones van 23-24u landen we opnIstanbul voor een 1,5u overstap. We hebben de hele luchthaven van oost naar west gekruisd, en dus prompt ook nog met Hans Linn opgelopen. Kort daarna boarden voor de 7u durende vlucht naar Colombo. Maar na een redelijke nachtrust bleek dat we nog een stop op Male maken, met een uurtje stilstaan. Uiteindelijk om 15u aangekomen op Colombo. Zo fijn als er dan een chauffeur (Terick rijdt ons de komende 2,5 weken) met bordje Pelt/Snoek staat! In hotel Goldi Sands in Negombo, na slechts 15mn rijden een duik in het zwembad genomen en de ruwe golven aan het strand gevoeld. Olivier zijn verjaardag in Lords restaurant gevierd: kado van de driver en een enorme cake. Om 22:00 op bed, geen afterparty.

• 23 Juli 2017 - 19:08

Anneke:

Je eerste reactie gelezen. Het ziet er relaxed uit. Olivier gefeliciteerd met je verjaardag. Wat heerlijk dat jullie die tijd er een chauffeur bij hebben. Een hele gezellige reis gewenst en we lezen graag de verslagen.

• 24 Juli 2017 - 10:35

Max:

Heel veel plezier, geniet ervan, tot over 3 weken!