Malediven - Reisverslag uit Malé, Malediven van Marjon Pelt - WaarBenJij.nu Malediven - Reisverslag uit Malé, Malediven van Marjon Pelt - WaarBenJij.nu

Malediven

Door: MP

Blijf op de hoogte en volg Marjon

08 Augustus 2017 | Malediven, Malé

In de 26g slaapkamer heb ik heerlijk geslapen, een uur of 12. Op de achtergrond de golven, dat is heerlijk wakker worden. Geen koorts meer denk ik, voor de zekerheid paracetamol en alleen fruit bij ontbijt. Het Landal gevoel is er alleen in het buffetrestaurant, daarna verdwijnen alle mensen over het eiland. A-A-P zijn de Malé tour gaan doen, met speedboot naar Malé, rondleiding over het eiland en veel info over de Malediven. Op de markt en in supermarkt hebben ze boodschappen gedaan, zodat we om 13:00u in onze kamer aan de creamcrackers met Edamkaas zaten. We hebben nl half pension, en de prijzen zijn hier echt heel hoog. Intussen hebben E-O-M gesnorkeld en op bedje gezond, in stevig windje dus nu beetje rood. Aftersun op, hopelijk morgen bruin. Hele middag in schaduw boek gelezen, kids naar gameroom en gepingpongt. In de sunsetbar een cocktail genomen, ondanks dat de zonsondergang wat wazig was door bewolking. De temperatuur is zo'n 28g, en met de wind is het heel prettig buiten. Straks gaan we naar het buffet, maar eerst gaan de boys naar de gym.

• 08 Augustus 2017 - 17:42

Anneke:

Heerlijk om een nachtje goed te slapen bij niet al te hoge temperatuur. De hoge temperatuur kost iedereen ook veel energie. Het is nog maar een paar dagen. Hier code geel voorspeld met veel regen en onweer. Bij ons regent het wel maar niet veel. Temp 21 gr. Wij verlangen naar een beetje zomerweer met 25'gr. Veel plezier en genieten !!!! Xxx